Představujeme hravější vizuální identitu, nový web a claim Nadace

Do letošního podzimu vstupujeme s novou vizuální identitou, webem i claimem Na každé chvilce záleží. Novou, rozmanitější a hravější tváří se Nadace rodiny Vlčkových ještě více přibližuje dětem a rodinám, které jsou středem pozornosti dětské paliativní péče. Kompletní vizuální identitu a web vytvořilo kreativní studio Brainz Disruptive. Vše citlivě rozvíjí původní identitu, kterou při vzniku Nadace na jaře 2021 navrhli její zakladatelé Katarína a Ondřej Vlčkovi.

Nové logo symbolizuje lásku a péči. Upravili jsme také typografii a vytvořili unikátní vizuální jazyk, který se propisuje celou identitou. Ta je nyní výraznější a podporuje kreativitu, hravost a radost,“ vysvětluje art director Marc Sanderson ze studia Brainz Disruptive.

Ústřední téma celého webu je podpora rozvoje špičkové dětské paliativní péče v České republice tak, aby do roku 2031 patřila k nejlepším na světě. Kromě kompletních informací o grantech, které odborníkům Nadace rodiny Vlčkových na rozvoj péče poskytuje, funguje web jako médium zaměřené na příběhy z oblasti dětské paliativní péče. Část webu je věnovaná usedlosti Cibulka, kterou Nadace na jaře 2021 koupila a rekonstruuje. Každý tam může prostřednictvím textů, obrázků i videí sledovat její několikaletou přeměnu z ruiny na moderní Středisko dětské paliativní péče s lůžkovým hospicem.

„S novou identitou také začínáme používat claim ‚Na každé chvilce záleží‘, kterým chceme zdůraznit především důležitost pozitivních zážitků. Vše, co spolu rodina zažije, ovlivní životy všech jejích členů teď i do budoucna. Díky hravější identitě, přehlednému webu a zveřejňování příběhů odborníků i rodin chceme také téma dětské paliativní péče přibližovat širší veřejnosti a ukazovat lidem možnosti, jak s námi mohou pomáhat,“ doplňuje Mirek Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových.

Související články